Ny bog i serien

Ny bog om co-teaching til alle medlemmer. Den nyeste bog i serien Pædagogisk Rækkevidde kan downloades gratis af Danmarks Lærerforenings medlemmer. Læs mere her.

Skal du læse én bog om co-teaching, er det nyeste skud på stammen i Pædagogisk Rækkevidde-serien et godt bud. 'Co-teaching' kobler teori om undervisningsformen med konkrete praksiserfaringer og giver læseren mulighed for at reflektere og tage ny viden med ud på lærerværelset og i undervisningen.

Bogen er den 14. i serien og er skrevet af inklusionsforsker ved Aarhus Universitet Janne Hedegaard Hansen.

Som medlem af Danmarks Lærerforening kan du hente alle bøgerne gratis både som lydbog og som e-bog ved at logge dig ind på ”Min side” på foreningens hjemmeside www.dlf.org.

Du kan finde alle bøgerne og læse mere om bogserien her.