Medlem Medlemsfordele

Hvem skal...?

Det skal vi sammen i Danmarks Lærerforening!

I Danmarks Lærerforening er vi med til at præge udviklingen i samfundet og vi tager aktivt del i skoledebatten såvel lokalt, som på landsplan.

Vi er med til at præge og have indflydelse på love og bekendtgørelse, der vedrører folkeskolen og vi arbejder aktivt for at sikre rammerne omkring lærernes arbejde og ordentlige lønforhold.

Vi sørger for, at tillidsrepræsentanten får en god uddannelse og er tillidsrepræsentantens daglige sparringspartner.

Vi hjælper, hvis det virkelig brænder på for et af vores medlemmer og støtter hele vejen gennem et sygdomsforløb.

Vi står vagt om uddannelsen af lærere til den danske folkeskole og er spydspids i det faglige og pædagogiske arbejde både nationalt og lokalt.

Hvis du mener, at det gør vi bedst og med størst effekt i fællesskab, så er du selvfølgelig medlem af Danmarks Lærerforening og er med til at yde til fællesskabets arbejde.

Hvorfor være medlem af Danmarks Lærerforening?